Επιτροπές μεταπτυχιακών εργασιών

ΜΕΤΑΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ

Επόπτρια

  • Χαριτάτος,  Δ. (2012). Προς μια διαγραφόμενη ‘νέα’ σημειωτική θεωρία των αντικειμένων σε ένα κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον, ΑΠΘ.

ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΕΣ ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ (δ.δ.)

Επίβλεψη διδακτορικών διατριβών σε εξέλιξη

  • Χαριτάτος, Δ. (2008 έτος έναρξης). Σημειωτική και πολιτισμική αντίληψη του βιομηχανικού αντικειμένου· λειτουργία και νόημα, ΑΠΘ.
  • Κατσαρίδου, Μ. (2008 έτος έναρξης). Κοινωνική παραγωγή και ιδεολογία στις ταινίες κινούμενων εικόνων (animation), ΑΠΘ.
  • Μαβίνη, Χ. (2011 έτος έναρξης). Σημειωτική ανάλυση σε μουσειακά περιβάλλοντα, ΑΠΘ.

Συμμετοχή σε τριμελείς συμβουλευτικές επιτροπές διδακτορικών διατριβών που έχουν ολοκληρωθεί

  • Σπυριδωνίδης, Η. (2012). Η ιταλική πολιτισμική επιρροή των μεταφράσεων στην Κοβεντάρειο Δημοτική βιβλιοθήκη Κοζάνης, ΑΠΘ.

Συμμετοχή σε τριμελείς επιτροπές διδακτορικών διατριβών που βρίσκονται σε εξέλιξη

  • Κάρτσακα, Ε. (2010 έτος έναρξης). Η εικονογράφηση ως φορέας κοινωνικών θεμάτων και αξιών στο σύγχρονο παιδικό βιβλίο, ΑΠΘ.
  • Φωκίωνας, Έ. (2011 έτος έναρξης). Η παρουσίαση των πολιτισμικών και πολιτιστικών στοιχείων και τα στερεότυπα όπως αποτυπώνονται στα σύγχρονα εγχειρίδια διδασκαλίας ξένων γλωσσών Ιταλικής και Ισπανικής, ΑΠΘ.
  • Βαζούρα, Ζ. (2010 έτος έναρξης). Σχολικά εγχειρίδια Ιστορίας Γενικής Παιδείας Γ΄τάξης Γενικού Λυκείου (2002-2009). Ποσοτική και ποιοτική ανάλυση, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας.
  • Μπίκα, Σ. (2012 έτος έναρξης). Η παρουσία της τέχνης και η σχέση της με τα λογοτεχνικά κείμενα στα εγχειρίδια της Μέσης Εκπαίδευσης στην Ελλάδα, ΑΠΘ.

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ (δ.ε.)

Επίβλεψη διπλωματικών εργασιών που έχουν ολοκληρωθεί

  • Δήμα, Χ. (2011). Δημοτική πολιτιστική επικοινωνία-το παράδειγμα του Δήμου Κρωπίας, ΕΑΠ.
  • Μπασάκος, Δ. (2011). Διαχειριστές πολιτισμού και η διαχείριση του πολιτιστικού αποθέματος. Η περίπτωση της διεύθυνσης προϊστορικών και κλασικών αρχαιοτήτων του Υπουργείου πολιτισμού και τουρισμού, ΕΑΠ.
  • Μουτάφη, Ε. (2011). Η διερεύνηση του ρόλου των πολιτιστικών οργανισμών στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών. Η περίπτωση της Τρίπολης,  ΕΑΠ.
  • Γιαννακλής, Δ.(2012). NavarinoNaturaHallbyHellenicPostbank. Μελέτη επικοινωνιακών δράσεων του διαδραστικού περιβαλλοντικού χώρου στο Navarino Dunes της Costa Navarino στη Μεσσηνία, ΕΑΠ.
  • Ζαχαροπούλου, Μ. (2012). Μουσείο και Σχολείο: Σχεδιασμός εκπαιδευτικού προγράμματος με βάση το σχολικό αναλυτικό πρόγραμμα για το Αρχαιολογικό Μουσείο Χώρας, Ν. Μεσσηνίας, σύμφωνα με τις σύγχρονες μουσειοπαιδαγωγικές μεθόδους, ΕΑΠ.
  • Παπαγγελοπούλου, Λ. (2012). Επικοινωνιακή πολιτική στην περιφέρεια. Το παράδειγμα της Δημοτικής Πινακοθήκης Πατρών. Συγκριτική μελέτη με την Κουμαντάρειο Πινακοθήκη Σπάρτης, ΕΑΠ.
  • Σιμάτου, Λ. (2012). Τα πολιτιστικά προγράμματα ως μηχανισμός αντιμετώπισης κοινωνικών και μαθησιακών ανισοτήτων στο Δημοτικό Σχολείο, ΕΑΠ.

Επίβλεψη διπλωματικών εργασιών σε εξέλιξη

  • Κλειδαρά, Χ. (2011 έτος έναρξης). Η λειτουργία της εικόνας στα εξεταστικά δοκίμια του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας, ΑΠΘ.
  • Τερζοπούλου, Ε. (2011 έτος έναρξης). Προς μία σημειολογία του παρακειμένου των μεταφραστών, ΑΠΘ.
  • Σταύρου Α. (2013 ημερομηνία έναρξης). Σχολικά εγχειρίδια μαθηματικών, Γ΄τάξη, Δημοτικού Σχολείου. Σημειωτικής ανάλυση: Αξίες και πολιτισμός.

Συμμετοχή σε τριμελείς εξεταστικές επιτροπές διπλωματικών εργασιών που έχουν ολοκληρωθεί

  • Καρολίδου, Ε. (2007). Σύγκριση της αρχικής κατάρτισης καθηγητών αγγλικής, γαλλικής, γερμανικής και ιταλικής γλώσσας, ΑΠΘ.
  • Ψαρρού, Σ. (2008). Aνάπτυξη σχάρας ανάλυσης πολιτισμικών στοιχείων στα ξενόγλωσσα εγχειρίδια. Η περίπτωση των αγγλικών και ιταλικών εγχειριδίων, ΑΠΘ.
  • Χαλκίδου, Σ. (2008). Η διδασκαλία της γραμματικής στη Σύγχρονη διδακτική βιβλιογραφία, ΑΠΘ.
  • Βώττη, Ο. (2010). Σχολιασμένη μετάφραση: Το παράλογο ταξίδι του πολέμου. Ο πόλεμος στην Αλβανία στο ‘Πλατύ ποτάμι’ του Γιάννη Μπεράτη και στο ‘Υψόμετρο Αλβανίας’ του MarioRigoniStern, ΑΠΘ.
  • Σεμερτζάκης, Ε. (2011). Στάσεις Μαθητών της Δευτεροβάθμιας Κυπριακής Εκπαίδευσης απέναντι στην Κοινή Νεοελληνική. Η Σημειωτική μιας Γλωσσικής Ιδεολογίας, ΑΠΘ.
  • Πλαφουντζή, Δ. (2011). Η λειτουργία και η προσφορά του ψηφιακού μουσείου ιστορίας των Αρχαίων Ολυμπιακών Αγώνων στην Αρχαία Ολυμπία. Διαφορές και ομοιότητες ως προς τον σχεδιασμό ενός ψηφιακού μουσείου σε σχέση με ένα παραδοσιακό. Συγκριτική μελέτη της ψηφιακής τεχνολογίας που εφαρμόζει το συγκεκριμένο μουσείο με ανάλογα ψηφιακά μουσεία στην Ελλάδα, ΕΑΠ.
  • Στρατηγάκου, Μ. (2011). Η παρουσίαση του νέου  Αρχαιολογικού Μουσείου Μεσσηνίας: Η μετάβαση από το παλαιό στο νέο μουσείο και η αντιμετώπιση των προκλήσεων του 21ου αιώνα, ΕΑΠ.
  • Σπανουδάκη, Ε. (2011). Το πολιτιστικό μήνυμα, ΕΑΠ.
  • Καρασταμάτη, Α. (2011). Μουσείο, Γ’ Ηλικία και ανισότητα στην πρόσβαση στον πολιτισμό.  Μία έρευνα κοινού στην Πόλη της Θεσσαλονίκης, ΕΑΠ.
  • Μιχαλοπούλου, Σ. (2012). Η Διασημειωτική μετάφραση στα διδακτικά εγχειρίδια. Η περίπτωση δύο μεθόδων της γαλλικής ως ξένης γλώσσας στο Γυμνάσιο, Γαλλικό τμήμα, ΑΠΘ.
  • Χατζοπούλου, Β. (2012). Σχολιασμένη μετάφραση: Levaccinazioniobbligatorieelevaccinazioniraccomandate-υποχρεωτικός εμβολιασμός και συνιστώμενος εμβολιασμός, ΑΠΘ.
  • Παυλίδου, Λ. (2012). Σχολιασμένη μετάφραση: Οι επαναπροωθήσεις μεταναστών στη Λιβύη-Πρόκειται για ενέργειες νομικές, αποτελεσματικές, πρόσφορες και δίκαιες, ή όχι; ΑΠΘ.
  • Νερατζάκης, Σ. (2012). Ζητήματα διοίκησης θεατρικών πολιτιστικών οργανισμών. Η μελέτη περίπτωσης του Δημοτικού Περιφερειακού Θεάτρου Καβάλας, ΕΑΠ.
  • Μπαγιά, Ε. (2012). Η αξιοποίηση μνημείων τοπικής ιστορίας ως χώρων εγκατάστασης πολιτιστικών ιδρυμάτων: Το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδου στην πόλη του Πειραιά, ΕΑΠ.
  • Δεμερτζή, Δ. (2012). Ψηφιακή επικοινωνία και πολιτισμικός τομέας Διαδικτυακοί τόποι για την προβολή δωρεάν παρεχόμενων πολιτιστικών προϊόντων και υπηρεσιών. Διαστάσεις δημοκρατικότητας σε τοπικό επίπεδο, ΕΑΠ.

Συμμετοχή σε τριμελείς εξεταστικές επιτροπές διπλωματικών εργασιών που βρίσκονται σε εξέλιξη

  • Λατινοπούλου, Ε. (2010 έτος έναρξης). Εκφάνσεις της “Αστικής” κουλτούρας: η κουλτούρα του δρόμου ως κίνητρο για την εκμάθηση των γλωσσών, ΑΠΘ.
  • Κουλιούφα, Β.  (2011 έτος έναρξης). Διαγλωσσική και διασημειωτική μετάφραση στις κινηματογραφικές αφίσες στη γαλλική, αγγλική και ελληνική γλώσσα, ΑΠΘ.